Ar taupyti padangų sąskaita

    

       Nepretenduoju  į absoliučią teisybę, bet mano giliu įsitikinimu - jokiu būdu

netaupyti padangų sąskaita. Geriau jau pigesnis, su mažiau "pribambasų"

automobilis, mažesnis greitis, ekonomiškesnis vairavimo stilius,  bet tik

ne "nudyžtos" padangos.  Absoliučiai visos automobilį varančios, stabdančios,

vairuojančios jėgos veikia padangų kontakto su keliu plote, kuris kartais

ne didesnis už delną...  Tarkim esate supervairuotojas, turite superautomobilį

su beprotišku varikliu, keraminėm sankabom ir stabdžiais, prifarširuotą

elektronikos,  bet padangos plikos  ir stovi aliejaus baloje...  Bet kuris

vidutinis vairuotojas su pigiu automobiliu ir be jokių elektronikų Jus labai

greitai "padės į vietą", kadangi neturėdami sukibimo su keliu neišnaudosite

nei variklio, nei stabdžių, nei vairo, o elektronika "išprotės" ir tik trukdys... 

Ant sauso šiurkštaus asfalto tai jausis mažiau, ant slidžios kelio dangos

skirtumas gali būti tragiškas...

     Bet nereikia ir pervertinti gerų padangų galimybių- slidžiame kelyje

jos užtikrins tik minimumą, kai tuo metu senos neduos net ir to minimumo. 

Net ir pačias geriausias ir brangiausias padangas gali visiškai "išjungti" tokia

kelio danga,kai ledas padengiamas keletu centimetrų sniego- bet kokios

padangos aplimpa juo, nesiekia ledo  ir automobilis tampa nevaldomas

net važiuojant visiškai mažu greičiu...  Svarbiausia vistik- mąstantis

ir prognozuojantis vairuotojas.  O padangos- nebūtinai pačios brangiausios,

 bet būtinai kokybiškos ir nesudilusios.