Ar tikėti EuroNCAP saugumo vertinimu

   

    Vokietijos automėgėjų draugija ADAC, turėdama įtarimų, kad EuroNCAP

testų rezultatai neatspindi realybės, atliko realų dviejų automobilių daužymo

testą. Bandymams pasirinkti du EuroNCAP testų "pirmūnai", gavę aukščiausią

penkių žvaigždučių įvertinimą- 2010 metų laidos Peugeot-308 ir Ford Fiesta.

Greitis sumažintas nuo 64km/val. iki 56km/val.  Priešpriešino smūgio plotas-

pagal standartą- 40% priekio ploto.  Pasekmės buvo kur kas liūdnesnės, nei

galima buvo tikėtis- gyvybinė erdvė abiejų salonuose beveik nepaliekanti

šansų išgyventi, deformacijos pobūdis neatitiko skaičiuojamojo, manekenų

traumos keliančios pavojų gyvybei, neatsidarančios, užspaustos durelės....

Priežastis- skirtingų gamintojų automobilių deformacinės jėgos zonos yra

skirtingose vietose ir smūgis teko ne joms, bet aplinkinėms zonoms...

Išvada- būtina kuo greičiau standartizuoti deformacinių elementų įrengimo vietas,

kitaip saugumo žvaigždutės tebus reklamos ir marketingo triukas...


201010280824_adac_copy_no_copyright-575x308

201010280829_adac_ratzek_no_copyright-575x309

201010280827_adac_1copy_no_copyright-575x307